A cikknek az első felében átnéztük, hogy felhasználóként milyen élményekkel gazdagodhatunk, ha használjuk a Facebook Watch, vagyis a Facebook videó streaming szolgáltatását.

Most nézzük meg, hogy hogyan tudod ezeket alkalmazni, kiaknázni a vállalkozásod számára.

Ismétlésként álljanak itt újra a Watch funkciói:

  1. Műsorok
  2. Élő
  3. Mentett videók
  4. Figyelőlista

Néhány tippet már az előző cikkben is adtunk, most nézzük meg pontokban szedve:

(Mi csak néhány lehetséges ötletet adunk, ha Neked vannak még, ne habozz és írd meg nekünk!)

  1. Műsorok
    1. Készíts saját, rendszeresen megjelenő videós tartalmakat. Ez azért is jó, mert az ügyfeleidnek könnyebb megszokni, ha minden héten/hónapban ugyanakkor jelennek meg a tartalmak és te is kontrolláltabban tudod kivitelezni a tartalmaidat.
      A Facebook egy teljesen ingyenes TV/streaming szolgáltatást nyújt át neked ezüsttálcán, ha jól csinálod hihetetlen mértékben megnövekedhet a céged nívója és a szakértői szinted az egekbe fog emelkedni.
    2. Influencer marketing platform (termékbemutatók, stb.)
    3. Burkolt hirdetések a videókban
    4. Tanácsadás
    5. Gyakran Ismételt Kérdések megválaszolása (epizódonként X darab)
    6. stb.
  2. Élő Videók
    1. Sokan félnek attól, hogy kamera előtt kell mutatkozniuk, és emiatt bele se vágnak. Egy másik gyakori félelem, hogy “úgy sem lenne mit mondanom” vagy “az én cégem termékei/szolgáltatásai teljesen érdektelenek ahhoz, hogy videót forgassak róluk”. Ez az amiben tévedsz! Hidd el a legérdektelenebbnek tűnő cég is sok embernek adhat hasznos információkat. Például, ha Neked egy szerelvényboltod van, akkor forgathatsz pl. videókat a különböző alkatrészekről (csövek, idomok, stb.) hidd el egy átlagos vevőknek FOGALMA SINCS arról, hogy mi micsoda és rendkívül hálás lesz (értsd: nálad fog vásárolni) Neked, ha Te elmagyarázod, hogy melyik fajta cső melyik másik alkatrésszel kompatibilis vagy, hogy mi a fene is az a visszacsapószelep és miért jó az vásárlónak (vagy miért nem jó). (Bocsánat, ha megsértettük a szerelvényboltosokat azzal, hogy őket hoztuk példának! 🙂 )
    2. Néhány további tipp az élővideók kihasználására:
      1. Nyereményjátékok nyerteseinek kihirdetése (bár a Facebook ezt már nem engedi, de máshol még hasznos lehet)
      2. Heti/havi/negyedéves céges fejlesztések prezentálása
      3. Kérdezz-felelek a vásárlóiddal
      4. A kollégák bemutatása
      5. A weboldalad bemutatása (képernyővideóval)
      6. Egy új terméked/szolgáltatásod bemutatása
      7. Interjú
      8. stb
  3. Mentett videók
    1. A mentett videók funkció 2 dolog miatt lehet nagyon hasznos. Egyrészt, ha elmentegeted magadnak a számodra hasznos videókat, akkor gyorsan vissza tudod keresni ha újból szükséged van rá, és mint tudjuk az idő az egyik legértékesebb kincse egy vállalkozónak, Te sem akarnál órákat elpazarolni csak azért, hogy megtalálj egy videót, amit hónapokkal ezelőtt mentettél el. Másrészt Neked, mint hirdetőnek adhat visszajelzést, ha sok ember elmenti a videóidat, akkor az valószínűleg számukra hasznos dolgot tartalmaz, így visszajelzést kapsz arról, hogy jó úton haladsz-e.
  4. Figyelőlista
    1. A figyelőlistát használhatod például konkurencia figyelésre, ötletek gyűjtésére – ezzel is időt spórolva magadnak.

Reméljük hasznos volt ez a tartalom, ha igen, akkor tudod a dolgodat . Oszd meg ezt a cikket olyanokkal, akiket szerinted érdekelhet, és kövesd Facebook oldalunkat, ha még nem tetted!

Ha bármilyen észrevételed, megjegyzésed van, vagy szerinted valami fontosat kihagytunk a cikkből akkor írj nekünk!

Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás