Bejegyzés kiemelése

Amikor írsz egy bejegyzést a Facebook-oldaladon, annak publikálása után néhány esetben felugrik egy kék Bejegyzés kiemelése ikon. A Bejegyzés kiemelése ikonnal szinte azonnal hirdetést hozhatsz létre bejegyzésed alapján. Ez a hirdetés számos helyen tűnhet fel a Facebookon az általad meghatározott célközönségnek. Az oldaladon megosztott posztok kiemelése legkedvezőbb és egyszerű módja annak, hogy olyan embereknek jelenítsd meg a tartalmaidat, akik éppen az adott téma iránt érdeklődnek és ezzel növeld az oldalad népszerűségét.

      

    Mindenki kiemelheti bejegyzéseit

    Lehetsz adminisztrátor vagy akár tapasztalt hirdető, aki most találkozik előszőr Facebookon való hirdetés előnyeivel. Vagy már évek óta kezelsz összetett hirdetéseket a Facebookon? A bejegyzések kiemelése mindenkinek előre lendítheti üzleti karrierjét, hirdetési múltjától függetlenül!

    Miért érdemes kiemelni a bejegyzést a Facebook-on?

    A kiemelés segíthet több like-ot, kommentet és megosztást elérni az általad létrehozott posztokkal. A kiemelt bejegyzésekkel olyan potenciális ügyfeleket is elérhetsz, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek a bejegyzéseid iránt, de még nem követnek a Facebookon. A kiemelt bejegyzés több aktív gombot is tartalmazhat, amellyel más fontos műveletek végrehajtására ösztönözheted az embereket, például időpontfoglalásra, hírlevélre való feliratkozásra vagy való kapcsolatfelvételre.

      

    A kiemelt bejegyzések jellemzői

    • Személyre szabhatók: Kiemelt Facebook posztjaid az általad választott embereknek is megjelenítheted. Legyen ez közös érdeklődési kör, közös lakhely. Illetve a saját ismerőseid alapján is összeállíthatsz egy listát vagy olyan emberek társaságát, akiknek az ismerősei már esetleg követik az oldaladat.
    • Több platformon való elhelyezés: Az elhelyezések a Facebookon azt jelzik, hogy a hirdetéseid hol fognak megjelenni. A kiemelt bejegyzések a gépes és a mobil üzenőfalon, illetve az Instagramon jeleníthetők meg. Mindezek mellett elhelyezésként az Audience Network-ön is elérhetőek az olyan kiemelt bejegyzések, amelyek videót használnak.
    • Testre szabható költségek: Eldöntheted, hogy mennyit szánsz hirdetésidre. Választhatsz az előre megadott összegek közül, de egyéni összeget is megadhatsz. A hirdetések minimum napi 1 dollár.
    • Ütemezés: Te válaszod ki, hogy bejegyzéseid mennyi ideig legyenek kiemelve. Választhatsz a már megadott időtartamok közül, de te magad is megszabhatod.
    • A hirdetés tartalma: A bejegyzésed ugyanúgy fog megjelenni, mint az oldalon, annyi különbséggel, hogy a hirdetésed mellett a bal felső sarokban megjelenik a Hirdetés ikon, valamint egyéb aktív gomb is szerepel a jobb alsó sarokban, ezt te döntöd el, hogy melyik legyen.
    • Elemzési statisztikák: Amikor kiemelsz egy posztot, vagy bármilyen hirdetést hozol létre az oldaladról, a „Hirdetésközpont” fül alatt megtekintheted az oldalad illetve a hirdetésed statisztikáit.
    Share This

    A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

    Bezárás